t


ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ

Σχόλια γύρω από τη ζωγραφική, την τέχνη, τη σύγχρονη σκέψη


Οι επισκέπτες του δικτυακού μας τόπου θα γνωρίσουν νέες πτυχές του ελληνικού τοπίου. Θα έρθουν σε επαφή με τις καλές τέχνες, κυρίως με τη ζωγραφική & τους ζωγράφους, τους έλληνες ζωγράφους, με τα καλλιτεχνικά ρεύματα της εποχής μας...


Αναδεικνύοντας την ολιστική σημασία του ελληνικού τοπίου, την αδιάσπαστη ενότητα της μυθικής του εικόνας με την τέχνη, τη ζωγραφική, τη λογοτεχνία και την ποίηση, τη σύγχρονη σκέψη...
-----
καράβια, ζωγραφικη, τοπια, ζωγραφοι, σχολια, ελληνες ζωγραφοι, λογοτεχνια, συγχρονοι ζωγραφοι, σκεψη, θαλασσογραφίες


Τετάρτη 6 Ιουλίου 2016

Οι περιστάσεις είναι δημιούργημα του ανθρώπου....

Τα ελαττώματα των μεγάλων είναι η παρηγοριά των μικρών...

https://yannisstavrou.blogspot.com
Γιάννης Σταύρου, Πειραιάς σε κόκκινο φόντο, λάδι σε καμβά

Βενιαμίν Ντισραέλι
Αφορισμοί

Η αλλαγή είναι τόσο αναπόφευκτη όσο και ο χρόνος, κι όμως τίποτα δεν συναντά μεγαλύτερη αντίσταση.

Το Λονδίνο δεν είναι μια πόλη. Είναι ένα έθνος.

Να μη δουλεύεις και να κερδίζεις όσο γίνεται περισσότερα χρήματα. Να πώς ένας νέος ονειρεύεται την ιδεώδη καριέρα.

Εκείνος που μαθαίνει διπλωματία πρέπει να μάθει τρία πράγματα: να μιλάει γαλλικά, να μη μιλάει καθόλου, να λέει την αλήθεια.

Το να έχεις συνειδητοποιήσει ότι έχεις άγνοια των γεγονότων, είναι ένα μεγάλο βήμα προς τη γνώση.

Ο άνθρωπος δεν είναι δημιούργημα των περιστάσεων. Οι περιστάσεις είναι δημιούργημα του ανθρώπου.

Έχει την ευφυΐα ενός βοηθού δικηγόρου και τις μηχανορραφίες ενός Έλληνα της Ανατολικής Αυτοκρατορίας.

Η δράση ίσως να μην φέρνει πάντα ευτυχία. Δεν υπάρχει όμως ευτυχία χωρίς δράση.

Εάν θέλετε να κατακτήσετε έναν άνθρωπο, τότε επιτρέψτε του να σας κερδίσει σε λογομαχία.

Υπάρχουν τριών ειδών ψεύδη: τα συνήθη, τα καταστρεπτικά και η στατιστική.

Εγώ ποτέ δεν απορρίπτω. Εγώ ποτέ δεν αντιλέγω. Εγώ απλά ξεχνάω.

Το μυστικό της επιτυχίας στη ζωή είναι να είσαι έτοιμος όταν έρθει η δική σου ώρα.

Αυτό που δίνει στην αγάπη μαγικό χαρακτήρα είναι ότι πιστεύουμε πως δεν θα τελειώσει ποτέ.

Μιλήστε σ’ έναν άνθρωπο για τον εαυτό του και θα σας ακούει για ώρες.

Τα ελαττώματα των μεγάλων είναι η παρηγοριά των μικρών.

Όταν θέλω να διαβάσω ένα βιβλίο, γράφω ένα.

Η πλειοψηφία είναι η καλύτερη απάντηση.

Η επιτυχία είναι τέκνο της θρασύτητας.

Η νεότητα είναι μια ανοησία, η μέση ηλικία ένας αγώνας και τα γηρατειά μια θλίψη.

Ναι, είμαι Εβραίος. Και όταν οι πρόγονοι του αξιότιμου αντιπάλου μου ήταν αγριάνθρωποι σ’ ένα άγνωστο νησί, οι δικοί μου ήταν ιερείς στο Ναό του Σολομώντα.

Όπως όλοι οι μεγάλοι ταξιδιώτες, έχω δει περισσότερα απ’ όσα θυμάμαι και θυμάμαι περισσότερα απ’ όσα έχω δει.

Η δολοφονία δεν άλλαξε ποτέ την ιστορία του κόσμου.

Η γυναίκα μου είναι ένας υπέροχος άνθρωπος, αλλά δεν μπορεί να θυμηθεί αν ήρθαν πρώτα οι Έλληνες ή οι Ρωμαίοι.

Η αλλαγή είναι αναπόφευκτη. Η αλλαγή είναι συνεχής.

Όλες οι γυναίκες θα ‘πρεπε να παντρεύονται, αλλά κανένας άντρας.

Δεν υπάρχουν σχόλια: