ζωγράφοι, ελληνική τέχνη, θαλασσογραφίες, τοπία, ζωγραφική, λογοτεχνία, Έλληνες ζωγράφοι, σύγχρονη σκέψη, καράβια, τέχνη, σύγχρονοι ζωγράφοι, ποίηση, πορτρέτα, πίνακες ζωγραφικής, έργα ζωγραφικής, ελληνικά τοπία
t
Οι επισκέπτες του δικτυακού μας τόπου θα γνωρίσουν νέες πτυχές του ελληνικού τοπίου. Θα έρθουν σε επαφή με τις καλές τέχνες, κυρίως με τη ζωγραφική & τους ζωγράφους, τους έλληνες ζωγράφους, με τα καλλιτεχνικά ρεύματα της εποχής μας...
Αναδεικνύοντας την ολιστική σημασία του ελληνικού τοπίου, την αδιάσπαστη ενότητα της μυθικής του εικόνας με την τέχνη, τη ζωγραφική, τη λογοτεχνία και την ποίηση, τη σύγχρονη σκέψη...
-----
καράβια, ζωγραφικη, τοπια, ζωγραφοι, σχολια, ελληνες ζωγραφοι, λογοτεχνια, συγχρονοι ζωγραφοι, σκεψη, θαλασσογραφίες
-----
καράβια, ζωγραφικη, τοπια, ζωγραφοι, σχολια, ελληνες ζωγραφοι, λογοτεχνια, συγχρονοι ζωγραφοι, σκεψη, θαλασσογραφίες
Πέμπτη 17 Μαΐου 2012
Όσα ωφελούν τους ιδιοτελείς προπαγανδίζουν οι αφελείς...
Για να μη χάσουμε τελείως το μυαλό μας...
Για να διατηρήσουμε κάποια στοιχειώδη ψυχραιμία, έστω ως παρατηρητές...
Leonardo Da Vinci, Πέντε καρικατούρες
Ας καταφύγουμε ελαχίστως στον στοχασμό...
Και μην ξεχνάμε ποτέ:
" Όσα ωφελούν τους ιδιοτελείς προπαγανδίζουν οι αφελείς ", Παναγιώτης Κονδύλης
Συνεχίζουμε...
Γκαίτε / Αποφθέγματα
Οι μωροί και οι τετραπέρατοι είναι εξίσου ακίνδυνοι. Οι μισότρελοι μόνο και οι ημιμαθείς είναι οι πιο επικίνδυνοι.
Ο εμπειρικός - ηθικός κόσμος αποτελείται ως επί το πλείστον μόνο από κακή βούληση και ζήλεια.
Όλοι είμαστε τόσο στενοκέφαλοι ώστε πιστεύουμε πως έχουμε δίκιο. Κι έτσι μπορεί κανείς να φανταστεί ένα εξαιρετικό μυαλό, το οποίο όχι μόνο πλανάται αλλά νιώθει και ευχαρίστηση για την πλάνη του.
Δεν είναι παράδοξο που λίγο ως πολύ όλοι μας αρεσκόμαστε στη μετριότητα, γιατί μας αφήνει στην ησυχία μας - δίνει το ευχάριστο συναίσθημα που έχει κανείς όταν συναναστρέφεται τους ομοίους του.
Το πιο φοβερό είναι όταν άνθρωποι ρηχοί κι ανίκανοι σμίγουν με φαντασιοκόπους.
Γρήγορη επιδίωξη του σκοπού χωρίς ενδοιασμούς για τα μέσα: Είναι σαν πήγαινε κανείς να σκότωνε τον πατέρα για να εξυπηρετήσει έγκαιρα το συμφέρον του γιού, ο οποίος είναι ακόμη στην κούνια
(Επιλογή από τα Maximen und Reflexionen - Μετ. Ν.Μ. Σκουτερόπουλος & Κλάους Μπέτσεν - Εκδόσεις Στιγμή)
Ετικέτες
αποφθέγματα,
Γιάννης Σταύρου,
Γκαίτε,
έλληνες ζωγράφοι,
ζωγραφική,
ζωγράφοι,
Παναγιώτης Κονδύλης
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου